HR avg:125 ( 63%)
Rower:kross A6

Objazd trasy maratonu Mazovia MTB Łódź

Niedziela, 29 marca 2009 · dodano: 29.03.2009 | Komentarze 3

Dziś odbył się oficjalny objazd trasy maratonu Mazovia MTB w Lodzi. Maraton już za tydzień więc znajomość trasy jak najbardziej wskazana. Wyjechaliśmy z kaloryfera w grupie około 30 osób na trasę Giga (78km według orgów). Na początku tempo dość szybkie więc i kilometry znikały w mgnieniu oka. Niestety z czasem prędkość coraz bardziej się zmniejszała a ilość postoi zwiększała. W Skoszewach krótki popas pod sklepem i z nowymi siłami dalej trasą w stronę Łodzi. Ostatnie kilometry z 2 porządnymi podjazdami wyczerpywały ostatnie zapasy sił. Na miejsce mety maratonu dojechaliśmy w grupie troszkę mniejszej niż startowaliśmy - 8-osobowej.

Trasa maratonu poprowadzona odwrotnie niż rok temu stała się trudniejsza i bardziej wymagająca. Jest kilka odcinków z lekkim błotem ale do niedzieli powinno ono już zniknąć, na końcowych kilometrach kilka wyczerpujących podjazdów.
Niedaleko Dobrej
niedaleko Dobrej © mariuszmarszal

Na mecie
na mecie © mariuszmarszal
Kategoria >100, A6, mtb

Pixon | 10:25 poniedziałek, 30 marca 2009 | linkuj Czyli trasa jest na 100% ta sama co w zeszłym roku tylko odwrócona? Coś chyba jest jednak zmienione..
maniek85
| 22:44 niedziela, 29 marca 2009 | linkuj No niestety niezbyt miły wypadek, ale wypadki się zdarzają. Mam nadzieję, że starcie szybko się zagoi.
cezar24mtb
| 22:18 niedziela, 29 marca 2009 | linkuj Kumpel się pościerał na 40 km Łukasz ten w czapce ze zdjęcia .

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa akzes