HR max:190 ( 96%)
Rower:kross A6

AMP w kolarstwie górskim - Przesieka - dzień 2

Niedziela, 10 maja 2009 · dodano: 11.05.2009 | Komentarze 0

Dzień drugi AMPów to wyścig główny liczący 4 okrążenia wczorajszej czasówki. Na starcie elita polskiego kolarstwa górskiego jak również amatorzy tacy jak ja. Wycieczka na Czechy daje o sobie znać - nogi mam ociężałe:/ (chyba trochę przesadziliśmy z wczorajszym rozjazdem). Początek trasy to krótki asfaltowy podjazd - tempo jest wysokie. Od początku staram się utrzymywać za Wojtkiem jednak w pewnym momencie spada mi łańcuch i tracę go z oczu. Trasa wymaga naprawdę dużego wysiłku i umiejętności technicznych na podjazdach i kamienistych zjazdach, których na łódzkich terenach nie da się wytrenować. Wyścigi górskie rządzą się swoimi prawami. Po każdym okrążeniu czeka nas podjazd po łące, który odbiera siły chyba każdemu. Udaje mi się ukończyć 4 okrążenia z niezłym czasem choć miewałem momenty słabości. Poprawiłem zeszłoroczny czas więc cel został osiągnięty. Mam nadzieję, że za rok będzie jeszcze lepiej.