Rower:kross A6

Mazovia MTB Maraton Warszawa

Niedziela, 31 maja 2009 · dodano: 01.06.2009 | Komentarze 8

Maraton tym razem przebiegał po Kampinosie. W drodze na miejsce pogoda nie zachęcała na rower, jednak przed Warszawą wypogodziło się. Wystartowałem z 1 sektora, czub od początku narzucił wysokie tempo. Do pierwszego bufetu odczuwałem jakieś dziwne kucie w gardle, na szczęście woda z bufetu pomogła. Czołówka niestety odjechała mi troszkę. Próbowaliśmy 4-5 osobową grupką ją dogonić jednak co jakiś czas zawodnicy się wykruszali i na około 50km zostaliśmy tylko we dwóch. Wtedy też zaczął lać deszcz. Trasa zamieniła się w grząskie bagno, które miejscami ciężko było przejechać nie schodząc z roweru. Dobra współpraca zaowocowała tym, że na 3 km przed metą doszliśmy zawodnika z Athletic Body. W strugach deszczu, ubłoceni od stóp do głów w trójkę wjechaliśmy na finisz znajdujący się na stadionie WAT-u. Na ostatnich metrach rozegrała się między nami walka o miejsce. Z trójki na metę wjechałem drugi.
Trochę statystyki:
Dystans: Mega - 61km
Czas: 2:06:42
Prędkość średnia: 28,9km/h
Miejsce open: 7/820
Miejsce kat M2: 3/251
Kategoria A6, mtb, zawody

Lesiu | 18:49 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj To było tak oczywiste,a mimo to nie wiem co powiedziec ... Normalnie cyborg :P

pozdrO Ty koksie Ty
karotti
| 18:21 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj za sam udział w trakcie juwenaliów powinni nam dać puchary :P
maniek85
| 17:53 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj Dzięki. Myślę że piątkowe pijaństwo tak na mnie zadziałało. Chyba muszę dodać to do treningów ;p
Pixon | 17:44 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj Rewelacja, oby tak dalej :)
karotti
| 17:37 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj jeszcze raz gratuluję świetnego startu!!! oby tak dalej :)
bikeluq
| 15:01 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj Nareszcie masz miejsce na pudle... gratuluje !!! Rękę uścisnę Ci na PŁ :)
kolarzyk
| 13:34 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj Pieknie, tak trzymaj!
Xanagaz
| 13:32 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj Gratulacje dla reprezentanta łódzkiej ekipy ;]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree