Rower:kross A6

8 dzień wyprawy "Przez Alpy nad Adriatyk"

Poniedziałek, 13 lipca 2009 · dodano: 23.07.2009 | Komentarze 1

Trasa: Jesolo – Eraclea – Latisana – Mariano Lagunare – Grado – Monfalcone – Triest

Dziś w planie kąpiel w Adriatyku i opalanie na plaży. Za pierwszym razem wjeżdżamy jednak do wioski rybackiej w której nie ma żadnej plaży. Po krótkim wylegiwaniu się na słońcu jedziemy do Grado gdzie czeka na nas plaża z prawdziwego zdarzenia. Zostawiamy więc rowery w jednym z domów i robimy 3 godziny przerwy na plażowanie. Trochę rozleniwieni udajemy się w stronę Triestu piękną drogą wzdłuż skalistego wybrzeża. Czas troszkę nas goni, a my na dodatek błądzimy po Trieście próbując znaleźć drogę na Słowenię. Gdy w końcu udaje się nam wyjechać z miasta nie możemy znaleźć miejsca na nocleg – drogę otaczają skaliste zbocza. Około 22 znajdujemy kawałek płaskiego terenu na skarpie 5 m od krajowej drogi. Ze skarpy rozpościera się piękny widok na Triest i Adriatyk. Zasypiamy szybko z lekkim niepokojem że 2m od nas znajduje się pionowe zbocze.