HR max:194 ( 98%)
Rower:kross A6

Mazovia MTB - Nidzica

Niedziela, 9 sierpnia 2009 · dodano: 12.08.2009 | Komentarze 3

Pierwszy start po ponad dwumiesięcznej przerwie. Od startu trzymałem się na tyłach czołowej grupki. Tumany kurzu i piachu na początkowych kilometrach skutecznie pogarszały widoczność, jednak po wjechaniu do lasu sytuacja się poprawiła. Miłym zaskoczeniem po dość płaskim początku były liczne podjazdy i techniczne serpentynowe zjazdy. Po około 35km w prowadzącej grupie została nas około 15. Wtedy jednak w hak wkręciła mi się linka przerzutki, której nie obciąłem wymieniając. To moje niedbalstwo kosztowało mnie około 30s
poświęcone na jej wyjęcie i skręcenie. W tym czasie czołówka odjechała mi z pola widzenia. Pozostałą część trasy przejechałem samotnie, próbując nadrobić stracony czas – niestety bezowocnie. Na metę wjechałem z 4-minutową stratą do zwycięzcy troszkę wkurzony na siebie. Jednak piękna pogoda i naprawdę wspaniała, wymagająca trasa, dająca wiele radości z jazdy skutecznie stłumiły złość. 2 miesiące przerwy od MTB spowodowały, że straciłem trochę wyczucie potrzebne do jazdy w terenie, którego nie da się wytrenować na szosie. Będzie trzeba to nadrobić:)