Rower:kross A6

Beskidy dzień 2

Środa, 2 września 2009 · dodano: 07.09.2009 | Komentarze 0

Pobudka o 6. Na początku trochę leniwie zielonym szlakiem by wspiąć się na Mędralową (1169m n.p.m) skąd dalej czerwonym szlakiem, który biegnie granicą Polsko- Słowacką. Jazda grzbietami jest dużo przyjemniejsza od wspinania się na pierwszy szczyt, jednak jak zawsze przyjemności przychodzą po wysiłku. Jednak warto się pomęczyć tym bardziej, że szczyty porośnięte są jagodzinami, na których jagody wiszą na wyciągnięcie ręki od szlaku. Jednak by podziwiać otaczającą przyrodę trzeba mieć bardzo podzielną uwagę, o czym przekonałem się w rezerwacie Pilsko gdzie na zjeździe wyleciałem przez kierownicę. Na szczęście skończyło się na stłuczonej nodze. Południową przerwę spędzam na polanie przy schronisku na Hali Miziowej u sczytu Pilska, po czym ruszam dalej czerwonym szlakiem w kierunku Rysianki. Zjazd stamtąd do Złatna to chyba najprzyjemniejsza część dzisiejszej drogi. Droga z czasem zmienia się z kamienistych ścieżek w szerokie szutry, co pozwala odpocząć palcom zmęczonym od wciskania klamek hamulcowych. Nocleg znajduję w młodzieżowym schronisku w Soblówce. Podobnie jak wczoraj brak tłumów.