HR max:153 ( 78%)
Rower:kross A6

Turystycznie - Arkadia i Rawka

Niedziela, 27 lutego 2011 · dodano: 28.02.2011 | Komentarze 0

Dziś wyjechałem dość późno bo dopiero po południu - miałem nadzieję, że słońce w końcu się pokaże jednak niestety ponuro jak wczoraj. Początkowo przez Łowicz do Arkadii, gdzie zrobiłem sobie mały postój, chciałem trochę pofocić, jednak aura ku temu nie sprzyjała. Zrobiłem kilka fotek i ruszyłem w kierunku Nieborowa, skąd żółtym szlakiem przez Bolimowski Park Krajobrazowy dotarłem do Bud Grabskich. W międzyczasie słońce nieśmiało zaczęło wyglądać. Pokręciłem trochę wzdłuż Rawki, podziwiając piękno natury, niestety nie miałem zbyt dużo czasu bo zaczęło robić się późno a mnie czekało jeszcze 30km powrotu. W drodze powrotnej zmuszony byłem zmienić dętkę - już nad Rawką czułem, że powietrze lekko uchodzi z przedniego koła jednak myślałem, że dojadę do domu dopompowując dętkę kilka razy, po przejechaniu 5 km miałem już prawie kapcia więc stwierdziłem, że trzeba pokonać lenistwo. Do domu dojechałem po 17 głodny jak wilk ale zadowolony z udanego wypadu.