HR max:157 ( 80%)
Rower:pinarello

Wieczorową porą

Poniedziałek, 7 marca 2011 · dodano: 08.03.2011 | Komentarze 8

Z każdym kilometrem robiło się coraz zimniej. Ale w porównaniu z temperaturą sprzed kilku tygodni dosyć ciepło, jedynie oczy dziwnie szczypią przy jeździe w mróz bez okularów. Po powrocie miałem czerwone jak po kilkudniowym drinkowaniu:D
Kategoria pinarello, szosa

longer1987
| 22:28 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj A ja tam lubie swoje BBB ;)
siwy-zgr
| 11:53 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Wiem, wiem, też jeżdżę na 2 pary :)
maniek85
| 11:12 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Drugie cienkie rękawiczki pod tymi właściwymi dają bardzo dużo:)
siwy-zgr
| 11:06 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Dzięki za info. Ja wiedziony dobrą opinią o marce Dakine chciałem się ostatnio szarpnąć na wyprzedaż ich rękawiczek z membraną windstoper (salomon w manu), ale stwierdziłem, że zima zaraz się skończy, a groszem teraz nie śmierdzę, więc kupiłem wczoraj polarowe, grube, w decathlonie za dwie dychy i zobaczę co będzie. Jednak na przyszły rok bankowo kupuję coś porządnego, bo rezygnować z jazdy tylko dlatego, że w palce zimno, to przykra sprawa.
maniek85
| 10:53 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Dwie pary rękawiczek w tym jedne narciarskie. Szczerze to właśnie mam problemy z krążeniem dlatego poniżej -5 dłuższa jazda to nie dla mnie. Bardzo dobre rękawiczki to bbb weatherproof 2 ale niestety już nigdzie nie można ich dostać - przejrzałem chyba całego neta w poszukiwaniu właśnie tego modelu. A zachwalam bo pożyczyłem kiedyś od kumpla i przy około -5 ręce bardziej mi się pociły aniżeli marzły. Jest podobno nowy model ale nie wiem czy tak dobry jak jego poprzednik.
siwy-zgr
| 10:40 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj To musisz mieć cholernie dobre rękawiczki albo krążenie :) Ja wracałem tak, że w domu byłem na 19 i już zmarzłem nieco.
maniek85
| 10:30 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Wyjechałem o 18 więc wracałem około 20.
siwy-zgr
| 09:52 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Zgadzam się, wczoraj dość mroźno było. Doświadczyłem tego na własnej skórze. O której wracałeś do domu po treningu?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs