Rower:pinarello

Miał być niezbyt długi, lekki turystyczny wypad...

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 14.03.2011 | Komentarze 1

Z Lukaszem umówiłem się w Łowiczu o 12. Wspólnie ruszyliśmy w kierunku Bolimowa, zwiedzić cmentarz żołnierzy niemieckich w Joachimowie (wiele razy przejeżdżałem przez Bolimów jednak jakoś nigdy nie chciało mi się tam skręcić - a, że dziś wyjazd typowo turystyczny więc była okazja).

Chcieliśmy dostać się nad pobliski zbiornik wodny jednak, jazda szosą po błocie nie jest najlepszym pomysłem więc po krótkim odcinku leśnymi drogami zrezygnowaliśmy i wróciliśmy do Bolimowa. Podczas postoju w sklepie spotkaliśmy
Damiana oraz Czarka . Postanowiliśmy zmienić swoje plany i odprowadzić ich. Wiatr w plecy więc speed powyżej 35km/h - a kręci się lekko. W Podkampinosie pożegnaliśmy się z chłopakami i przez Żelazową Wolę i Sochaczew wróciliśmy do Łowicza. Tutaj wiatr nie był już tak łaskawy ale, mimo 100km w nogach kręciło się nadal dobrze. Z Łowicza - solo - robiło się coraz zimniej więc dobrze, że wycieczka nie przedłużyła się jeszcze bardziej:) Tak więc zamiast krótkiej wycieczki wyszedł niespodziewanie niezły dystans (wyjeżdżając rano nie wziąłem ze sobą nawet pulsometru sądząc, że co chwilka będzie przerwa na fotki więc nie ma to sensu)