HR max:167 ( 87%)
HR avg:137 ( 72%)
Rower:pinarello

Do Lazyego po sztycę i dętki

Czwartek, 7 kwietnia 2011 · dodano: 08.04.2011 | Komentarze 1

Pogoda nieciekawa ale musiałem jechać do Lazyego odebrać sztycę. Wiało jak cholera, a dodatkowo w Strykowie złapał mnie deszcz. Od Głowna przez około 4 km na odcinku bez pobocza blokowałem ruch. Gość za mną z tira trąbił ale nie miałem zamiaru zjeżdżać na pobocze. W Strykowie licznik odmówił posłuszeństwa ale po kilku km znów zaczął poprawnie działać. Powrót po zmroku. W Bratoszewicach wypadek, ominąłem 3km korek, a dzięki temu, że ruch odbywał się wahadłowo przez najgorszy odcinek do Głowna miałem pas cały dla siebie i nikomu już nie blokowałem. Wypad z wieloma atrakcjami, szkoda tylko że pogoda taka jakaś jesienna:/
Kategoria pinarello, szosa

kolarzyk | 15:37 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Wczoraj konkretnie wiało. Niektóre podmuchy po prostu przesuwały mnie na drodze!
No i nie wiem czemu do Głowna nie chcą wyasfaltować pobocza. Miejsce jest. Ten odcinek jest bardzo niebezpieczny dla rowerzystów.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczon