HR max:184 ( 96%)
Kalorie: 2243 kcal

Powerade MTB Marathon - Murowana Goślina

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 11.04.2011 | Komentarze 12

Pierwszy maraton w sezonie. Start z drugiego sektora więc cel na początek - przecisnąć się na przód i tam złapać się grupy. Od startu udaje mi się przesuwać skutecznie do przodu (licznik zaczyna mi wariować i do samej mety wskazuje już prędkości rzędu 2-4km/h). Po około 15-20km robi się coraz luźniej, a ja widzę przed sobą w końcu około 10 osobową grupę prowadzącą. Próbuję współpracy z 2 gościami jednak chłopaki nie kwapią się do pościgu. Pozostaje mi samotna gonitwa. Choć cel mam w zasięgu wzroku to dogonienie czuba kosztuje mnie sporo sił. Momentami mam wątpliwości czy w ogóle uda mi się w końcu ich dogonić ale przed 1 bufetem zmordowany jak koń po westernie odpoczywam już na kole. Teraz już pozostaje utrzymać się w grupie do mety. Wszystko idzie ok do momentu wjazdu w małą sekcje xc w okolicy Dziewiczej Góry. Akurat tam mijamy ludzi z dystansu mini, przez co grupka trochę się rozrywa - ja też już mocno czuję wyścig przez co trochę odpadam na podjazdach. Po wyjechaniu z sekcji znów na prostą moja strata jest już spora. Znów trzeba gonić - na początek udaje mi się dogonić Romka Pietruszkę z Subaru. Zaczynamy razem pościg, dobra współpraca przynosi efekty (choć chłopaki chyba troszkę spuścili z tempa szykując się na finisz). Przed metą czeka jeszcze odcinek z piachem. Grupa dzieli się 2 części, jedni wybierają ścieżkę przez las którędy jadą z riderzy z mini, pozostali tną prosto polem przez piach. Ja wybieram wariant przez las, co okazuje się lepszym rozwiązaniem. Po skręcie w asfalt na finiszowe metry mam za sobą Mateusza Zonia. Niestety finisz należy do Niego. Ale ja i tak jestem zadowolony z wyścigu. Trasa szybka, z dużą ilością piachu - początek sezonu super.
Miejsce open: 5
Miejsce kat M2: 5

siwy-zgr
| 16:29 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Gratuluję świetnego wyniku!
Truchu
| 16:20 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje. Mocny jesteś. Dogonić czub z 2 sektora ! I to po 20km pogoni !!
bikeluq
| 08:40 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje koksie !
LeeS | 08:19 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje !! Teraz w Dolsku jeszcze bardziej płasko, więc startując z pierwszego sektora zmieciesz ich wszystkich :)
piootrj
| 07:37 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Super wyniki. Gratulacje !!!!
maniek85
| 06:43 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj DMK77 - ten trening odegrał kluczową rolę;)
Walen - poniżej 10,5 - muszę zważyć jeszcze amora bo zapomniałem jak składałem, trochę gram urwę jeszcze na drobiazgach typu, chwyty, koszyk, mostek, lżejsze opony, ale to już nie pilne zmiany (wtedy może uda się zejść poniżej magicznej 10)
htusnio - Dolsk już z pierwszego sektora więc będzie mniej przeciskania się do przodu. No właśnie aż 10 sekund - o 10 za dużo :D. Dzięki
mavic
| 20:41 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Mocny poczatek sezonu!
Xanagaz
| 15:03 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje, do tej pory sądziłem, że Murowana jest gdzieś w górach bo Golonka do Wielkopolski mi nie pasował :)
Walen | 14:50 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Hehe! Jeszcze raz gratki! Zapewne jedyna nieogolona łyda w pierwszej dyszce. Tak trzymać! Świetny rower - w pryzbliżeniu jak wyszedł wagowo?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yodwo