HR max:186 ( 97%)
Kalorie: 1683 kcal

Powerade MTB Marathon - Dolsk

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 18.04.2011 | Komentarze 6

Dziwny maraton, W większości po asfalcie, z odcinkami szutrowymi i piaszczystymi. Od początku jazda w dużej grupie, która tylko na dużym piachu trochę się rozrywała. Na asfaltach tętno czasami około 120, co jest dziwną sprawą na maratonie. W końcówce mijamy riderów z giga, co wprowadza małe zamieszanie w grupie. Tablica z napisem "finisz" wyrasta tak nagle, że będąc w środku grupy mam pozamiatane - na metę wpadam 9 sekund po zwycięzcy. Następnym razem, na takim wyścigu trzeba będzie być czujniejszym w końcówce (ale kto by się spodziewał, że u Golonki wyjdzie mniej km niż zapowiadane 64). Ogólnie maraton łatwiejszy od niektórych Mazovi, ale teraz już koniec płaskiego - zaczynają się góry - z jednej strony radość a z drugiej lekka obawa przed nieznanymi trudnymi trasami.
Miejsce open: 15
Miejsce kat M2: 14
Kategoria lapierre, zawody

Pixon
| 07:55 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Nie bądź taki skromny, jeszcze pokażesz pazury mimo silnej konkurencji :D
maniek85
| 06:56 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj DMK77 - W pierwszej 15 tylko jedna osoba spoza M2 więc ogólnie masakra:D, chyba na giga z M2 są w lepszej sytuacji. Dokładnie istny wyścig szosowy. Nikt się nie rwał do samotnej ucieczki
Walen - w górach będę jechał swoim tempem, tam zapewne grup nie będzie:D
piootrj - pudło mało realne bo konkurencja jest bardzo silna ;) - tak więc chyba Cię nie raz jeszcze zawiodę w tym sezonie za co z góry przepraszam:P
piootrj
| 05:34 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Maniek liczyłem na pudło ! Ale co się odwlecze ...
Walen | 23:06 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj W górach czekasz do ostatniego podjazdu, czy od razu po starcie rozrywasz prowadzącą grupę? A tak poważnie to śledzimy wyniki i trzymamy kciuki. Pozdro z byłej ekipy ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acysu