HR max:129 ( 69%)
Rower:pinarello

Koszelówka - Jezioro Zdworskie

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 19.07.2011 | Komentarze 0

Wypad z Łukaszem nad wodę. Nogi po wczorajszym treningu ciężkie, tętno bardzo niskie. Pojechaliśmy przez wsie więc jakość asfaltów niezbyt dobra, za to dużo ciekawiej. Po dotarciu do celu szukamy wypożyczalni sprzętu wodnego, okazuje się że ani ja ani Łukasz nie wzięliśmy dokumentów więc gość nie wyda nam kajaku. Zbieramy całą kasę jaką mamy i dając w zastaw 160 złociszy w końcu udaje się nam wypożyczyć kajak. Dostajemy bardzo wąski i wywrotny kajak ale gość zapewnia, że da radę nim pływać bez wywrotki. Pewnie tak ale nie przy naszej łącznej masie. Po wejściu do środka, i lekkiej próbie przechyłu, do kajaku od razu wlewa się woda. Tak więc pływanie bez szaleństw ale i bez wodowania. Potem opalanie i pływanie. Super miejsce na odpoczynek choć woda trochę syfiasta:D. Powrót do domu w większości pod wiatr. Zapomniałem założyć opaski więc brak danych z pulsometru z powrotu. Spotykamy gościa na kolarce, na początku nie daje rady utrzymać się za nami, potem odpuszczamy i nas dogania, i już do końca trzyma się na kole. W planach ma samotna podróż nad morze - na kolarce z lat 80 i szytkach to jest coś. Trzeba mieć marzenia i dążyć do ich spełnienia:)