HR max:188 (101%)
Kalorie: 1730 kcal

Polandbike - Płock

Sobota, 1 października 2011 · dodano: 04.10.2011 | Komentarze 0

Do Płocka wybrałem się z Wojtkiem i Łukaszem. Treningi na ten sezon skończone więc start bardziej dla frajdy. Początek trasy wzdłuż Wisły spokojnie, i dobrze bo nie lubię ostrych startów. Po wjeździe w teren dalej wszyscy trzymają się w grupie. Sytuacja zmienia się na około 10km gdzie na zjeździe 2-3 kolarzy z czuba zalicza glebę. Wszyscy zwalniają i jedziemy jakieś 50m tempem iście ślimaczym, mimo to grupa trochę się rozrywa. Ja jadę gdzieś na 3 pozycji i mam dość jechać dalej w grupie więc atakuje, na koło łapie mi się Paweł Baranek i za chwilę Patryk Piasecki. Nie wiem czemu ale chłopaki bardzo chcą poczekać na resztę - mówię, że przyjechałem się pościgać, a w grupie to mogę sobie pojeździć na ustawce. Moja odpowiedź ma jeden skutek - przez kolejne 30km nie dostaje od nich żadnej zmiany – ściganie na Mazowszu chyba polega na wożeniu na kole, i finiszu na ostatnich metrach.

Niestety na około 40km na podjeździe, staje się co czego mogłem się spodziewać, chłopaki atakują a ja trochę ujechany nie dotrzymuję koła. Do mety dojeżdżam samotnie niecałą minutę po zwycięzcy zajmując 3 miejsce open i w kategorii.

Jak dla mnie wyścig udany pomimo tego, że przez 30km robiłem jako lokomotywa. Wolę jednak takie ściganie aniżeli finisz z grupy po wspólnej jeździe. Trasa w Płocku mimo tego, że na pętli, którą pokonywaliśmy 2 razy najlepsza jaką jechałem na Polandbike – w końcu były podjazdy:)