HR max:155 ( 83%)
Rower:kross A6

Obóz Barnowo dzień 7 - szosa - podsumowanie

Piątek, 20 stycznia 2012 · dodano: 22.01.2012 | Komentarze 1

Plan na dzień dzisiejszy to najdłuższy objętościowo trening. Ból biodra po wczorajszym bieganiu wykluczył trening biegowy więc został rower, a że w terenie syf więc jedyna opcja to szosa (został jeszcze trenażer ale to tylko ostateczność:D). Na brak podjazdów okoliczni rowerzyści nie mają prawa narzekać. Prawie 3 godziny kręcenia, prawie bez żadnego uczucia bólu. Rower to jest jednak to.

Podsumowanie obozu w Barnowie:
Był to mój pierwszy wyjazd typowo treningowy. Każdy dzień miał podobny schemat, na początek przed śniadaniem rozruch czyli ponad półgodzinny marsz. Po śniadaniu trening biegowy ewentualnie rower. Po południu zaś wypady na salę gimnastyczną. Położenie, ukształtowanie terenu oraz walory przyrodnicze okolic Barnowa dają możliwości na spokojne przygotowanie się do sezonu. Pomimo tego, że nabawiłem się małej kontuzji wyjazd dla mnie owocny w nową wiedzę odnośnie metod treningu, ćwiczeń treningowych oraz doświadczenia pozostałych zawodników BSA Pro Tour. Tutaj serdeczne podziękowania dla Prezesa BSA za możliwość uczestnictwa w obozie, dla trenera za przekazaną wiedzę oraz dla pozostałych zawodników za wspólne treningi. Teraz pozostaje trenować i czekać na kolejny obóz tym razem w Karpaczu.